Maze Runner

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
2
 
 
The Maze Runner
 
Den här boken fångade mig från första stund och sträckläste den. Hela tiden nyfiken på hur den skulle sluta och självklart varför? Storyn grep verkligen tag i en. Älskade verkligen boken.
 
 
 
The Scorch Trials
 
Jag började bli tveksam. Inte lika bra som första men fortfarande spännande.
 
 
 
The Death Cure
 
Nu började jag verkligen bli rejält tveksam. Det hela kändes inte trovärdigt längre. Det hela kändes bara weird. Jag blev besviken. Kändes som en repris av besvikelsen som jag fick av hungerspelen. Gick från att vara så sjukt bra till Wtf. Grund idén var bra och intressant men kändes som han inte kunde följa upp storyn. Han skapade första boken utan att ha svaren själv och bara kokade ihop något. Men får erkänna att jag sträckläste denna också då jag undrade hur den skulle sluta.
 
Hittills till Maze Runner


Skogsraah ☾

Första verkar riktigt bra!


URL: http://skogsraah.se
Lena

Jag är så rädd att börja läsa den här serien. Gillade filmen och vill verkligen läsa den första boken men har hört att folk säger att den tappar så mycket från första boken.

Svar: Jo den gör ju tyvärr det... Svår fråga om det är värt att läsa böckerna eller inte då första är så bra
thatslivet.blogg.se


URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: