Vardag med Tentaplugg

| Postat i: Vardag
0
 
Dagen börjades med Great Expactations. Inte i verkligheten utan med boken av Charles Dickens. Den är svår att komma in i.Så vi får se.
 
Men i alla fall efter frukost har både gemensamhets köket städats, egna rummet städas (I alla fall lite) och skissat lite. Helt på frihand utan att hålla på med skala som jag annars gjort. Döm inte den är långt i från klar!
 
Så självklart sitter jag med tentaplugg nu. Går igenom föreläsningarna får att gå igenom vad som är viktigt. Och ska skumma igenom tekniska termon också och sedan räkna lite. Och köra lite härledningar! Jag vill också påpeka att jag är kär i mina nya överstrykiningspennor i pastell och som är suddbara! Så faboulous!
 
Vill också säga att jag får se lite hur bloggen bli framöver. Kommer nog fortsätta på spåret med böcker då det intresserar mig. Men vill också få in mera foto och mera tankar. Antar vi får se vart det leder. Men nu kommer det bli en hel del om böcker har flera inlägg att ta igen!
Hittills till Vardag med Tentaplugg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: