14/60 Böcker

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
 
14/60 böcker har jag alltså läst i år. Inte illa!
 
Däremot så har det blivit böcker som inte kommit från min planerade lista också. Känner att jag behöver läsa det jag känner för om jag ska kunna läsa så många böcker. Och nu i skolan har jag bestämt mig för att bara läsa lite kortare böcker. Så jag sparar alla längre böcker jag vill läsa till sommaren då jag har mera lugn och ro! Och dessutom inte Stockholms bibliotek så jag kan inte låna böcker heller (För långt till närmsta bibliotek så ingen idé). Så i sommar blir de att läsa alla tjockare böcker som jag själv äger!
 
Nu blir det istället en massa turer till biblioteket. För jag älskar verkligen att gå till biblioteket och bara gå runt och plocka med mig böcker jag inte planerat hem. Just nu har jag en stor hög med böcker från biblioteket att välja mellan! Så nu läser jag helt enkelt någon av böckerna jag fått med mig hem. Helt enkelt boken jag får lust till. Funkar bra och gett mig en massa läslust! Fast det är lite störande att hålla koll på lånetider. Men man kan ju inte få allt.
 
Det är ju inte långt heller. Har mindre en en kilometer till stadsbiblioteket! Just nu har jag 26 böcker hemma!
Hittills till 14/60 Böcker


Pernilla Johansson

Oj 60 böcker på ett år och bestämt titlar innan, det är inte illa. Jag skulle inte klara av det för jag måste verkligen känna för att läsa den boken annars skulle det inte funka för mig. Visst kör jag lite tävling med mig själv, lyssnade på 48 böcker förra året, skall slå det i år, är snart klar med lyssnarbok 21. Så nog skall jag klara av mer än 48. Lycka till med läsningen.


URL: http://nillaskrypin.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: