Unmotivated

| Postat i: Foto: Vardag
1
 
Är trött och omotiverad till tentan. Asså hur tänkte de? Hur mycket ska man ha i en period?
 
Så för att muntra upp mig själv gick jag på second hand och köpte böcker. Hittade bättre köp än jag kunde hoppats på!
 
Spionen som kom in från kylan - John Le Carrè
Harem - Jillian Lauren
Steglistan - Donna Tartt
 
Alla böcker jag sjukt gärna vill läsa! Så livet känns lite bättre och imorgon blir nya tag med mollen. Men fick in en rapport nu på kvällen som det var sista dagen på vilket var skönt!  Så helt värdelös har inte dagen varit.
Hittills till Unmotivated


Lena

Härligt att du fyndade böcker som du verkligen ville läsa! :D


URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: