What Doesn't Kill you Makes You Stronger

| Postat i: Vardag
1
 
Life sucks. Precis haft ett par av de värsta dagarna i mitt liv.
 
Men vad ska man göra? Jo köpa böcker och städa. Städa är fan det bästa man kan göra. Bort med allt gammal och få allt rent så man kan få en nystart. En ny start är precis vad jag behöver. Och hittade riktigt bra böcker så yay me.
 
Vredens Druvor - John Steinbeck
Orlando - Viginia Woolf
Sommar Boken - Tove Jansson
101 Historiska Möten - Daniel Rydén
 
Och jag måste ta och låna mindre böcker från biblioteket har så många jag vill läsa av mina egna böcker!
Hittills till What Doesn't Kill you Makes You Stronger


Pernilla Johansson

Hoppas böckerna kommer vara bra, jag har inte läst någon av dem. Det var längesedan jag läste en bok, jag lyssnat på dem istället.


URL: http://nillaskrypin.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: